Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2008 12:03 - Проблемите, които името винаги ми е създавало
Автор: bashibozuk Категория: Политика   
Прочетен: 2592 Коментари: 12 Гласове:
0



 
 
 

В българската история башибозукът е свързан с кървави изтъпления.
Това винаги ми е създавало големи неприятности. (През възродителния процес ме бяха прекръстили на Баси Бокуков, но това е минало). Дори сега, в демократична България, си имам определени проблеми с името - в този сайт например ме свързват с интернет троловете и то само защото името ми звучи странно.
Както вече ви написах, тясната ми специалност е изследването на башибозука в българските земи.
Какво означава башибозук, приятели? Най-общо може да се каже, че това е турското опълчение - доброволните отряди, за защита на род и отечество.
Докато писах аспирантурата си, в Националната библиотека намерих изключително интересно писмо от Хамаил Сюлемин до сина му Махмад Сюлемин. Двамата са живели пред XVв в Делиормана и са били обикновени хорица. Бащата пише:
"Сине, ела към да се включиш в нашите отряди - хапваме, пийваме и пеем песни. Вчера ходих за риба и улових две черноочки. Най-хубавото е че сме само мъжка компания и не се чува постоянното мърморене на майка ти."
Както виждате башибозуците са правили същото, което и вие - били са съвсем нормални хора, със съвсем нормални желания ( Кой женен човек, не предпочита да е с другари на риба, пред това да стои с жена си, която непрестанно да му напомня за къщните проблеми).


Поздравявам ви с песента на Wild Turkey - Not Over Yet




Гласувай:
0



1. vioivioi - моето мнение
30.09.2008 14:13
по-добре ви е като Баши Бозуков! Поне звучи мъжки, а Баси Бокуков е малко гейско
цитирай
2. анонимен - Да!
30.09.2008 14:20
Звучи малко като Басьо Дивия.
цитирай
3. bashibozuk - И на мен не ми беше приятно
30.09.2008 14:48
но затова сме хора, за да прощаваме.
А иначе кой е Басьо Дивия?
цитирай
4. vioivioi - Басьо Дивия
30.09.2008 14:51
не е ли популярен чалга изпълнител, понастоящем живущ в Сливенския затвор?
цитирай
5. анонимен - Басьо Дивия бе.
30.09.2008 14:57
Басиди. Всички го знаят.
цитирай
6. vioivioi - а
30.09.2008 15:01
този ли. ясно
цитирай
7. анонимен - хахаха
30.09.2008 15:06
виой, усмихна ме с импровизацията на тема сливенски затвор :-)
цитирай
8. bashibozuk - Съжалявам, но не мога да разбера за какво си говорите
30.09.2008 15:26
Искам все пак да ви напомня, че това това е сериозен блог, в който не се занимавам с клюкини и жълтини. Моля Ви, да се дължите сериозно
цитирай
9. анонимен - Добре - ето ти сериозни коментари
01.10.2008 10:33
Всички те са подбрани от един сериозен интернет сайт, обединяващ сериозна публика. Избери си този, който ти харесва най-много:

Я си еби майката бе..
(Хиена)

Искам да се извиня от името на Хиена. Очевидно тя е в "онзи" период от месеца. В моя личен блог също употребява подобни изрази.
(Тлнет)

И ти си еби майката..
(Хиена)

.. и на родата!
(Хиена)

че си и направих труд да го изчета:))))
(Бриги - горката)

Tи си интернет трол, но аудиторията тук съвсем не е тъпа и по всичко си личи, че става въпрос за един единствен човек или най-много двама.
(Хиена в момент на неправилно прозрение)

а тук който се е взел на сериозно не е прокопсал, ша знайш;) хах 6:))
(Бриги - винаги добродушна и наивно откровена)

както казах твърде много за четене..., а според мен не си заслужава...:)))
(Мария)

И аз тва казах мако по надолу тоест ако бях на работа щях да си убия малко време но сега ....... да си губя времето с глупости - не благодаря
(Сабин)

Вече има седми.. Баш Боклук :) Аз не си губя времето.. Но това не пречи да наминавам често :)
(Хиена)

странни сме да!!!
а що си мислиш, че имаме необходимост да те коментираме?
и ти за едно име ли си сега...знаеш ли какви съм чувала...не е ти работа:))) виж хората кви имена
имат - .Е... Маринкин, някакъв си нет... незнам кой си още... що не сложиш нещо като - Писенце или
Гуценце... Ферди или Хю, или Туигимигъл....де да знам......айде лека от мен, не че имам нещо против
тебе...ама май и аз съм объркала сайта тая вечер...пък и доста се задържах:)))
айде лека!!!
(Бриги - Аллах да я прости за този коментар)

уф, още един:( Не ви ли омръзна бе?
(Тара)

хахаха па и всичките, любезни, учтиви, възпитани все на "ВИЕ" говорят...Е такива само си нямахме.
(пак същата патка)

Хехе откъде това желание да бъдат приети от "обществото" тук. Интересно, повечето нови като се регват говорят за "тоя сайт", докато тук се абелязва вече доста ясна представа, че става въпрос за някакви хора, които имат нещо като "общество" тук... абееее... друга работа нямате ли си, бе:D
(Пебълс)

цитирай
10. milenka87 - Добре дошъл
01.10.2008 14:29
и аз оскоро съм тук. Поздрави :)))
цитирай
11. ahmeddogan - турция
06.10.2008 16:17
има почва у нас! табиети, мерхабети само тррябва да ги приповнесем по отявлено в бг, аркадаш, дерзай!
цитирай
12. bojil - Истинските башибозуци са били не ...
21.01.2013 00:16
Истинските башибозуци са били не нормални хора,а побъркани на тема религия побеснели отрепки,тръгнали да крадат и да изнасилват невинни жени и деца! Има исторически извори по темата,писани от очевидци!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bashibozuk
Категория: Политика
Прочетен: 396988
Постинги: 46
Коментари: 296
Гласове: 328
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930