Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2008 15:19 - Правоверен
Автор: bashibozuk Категория: Политика   
Прочетен: 2471 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 17.12.2008 15:23


 
 
 
 
Да си правоверен е много по добре, отколкото да не си. Задължителното обрязване води до чудесни хигиенни резултати. То прочиства тялото както и душата.
Не се кланяш на идоли - това те прави свободен и извисен.
Жените ти се лепят - просто защото излъчваш красота. Те обаче не злоупотребяваш, защото си добър и помагаш на другите в беда.
Чудесно е да си правоверен и се чудя защо повечето от вас не са!



Гласувай:
0



1. strianakiev - И аз се чудя...
17.12.2008 16:29
Защо действително съм лош? Прав сте - кланям се на идоли..и то на най-страшния идол парите, но как да стане, че да не им се кланям..да чета Светото писание или Корана..да чета ги всеки ден, но това не ми помага...Силата им е много голяма..те ми дават свобода в нашия илюзорен свят и това ме прави доволен...а когато нямам пари съм зъл..и се оглеждам да открадна нещо и да го продам...пак да имам пари и пак да съм щастлив..За жените май не сте прав...там нещата никога не са ясни...може много да ...излъчваш красота..а аз да съм малко по-хубав от Шайтана, но да имам пачка..тогава познайте, кой ше спечели "любовта" им. Ти казваш да съм добър и да помагам на другите...добре но ако нямам...как да дам..до открадна ли..Излиза, че пак трябва да имам...дали мога да бъда правоверен, когато съм гладен и гол...И може би за това ние повечето не сме правоверни...борим се да станем богати..и когато Бог (Алах) ни даде богатство, тогава вече ще станем правоверни..И за това хората, правилно казват съдбата ни е в ръцете на Твореца.
цитирай
2. strianakiev - Ако следваме логиката на автора...
18.12.2008 09:13
за да не влезем в конфликт с твърденията му би трябвало да не е възможно. Може би друга теза би дала обяснение на понятието "правоверен".
цитирай
3. bashibozuk - Двд Двд
18.12.2008 12:15
та ни ма не знаеш, какво е казал Ииса на учениците си кагато го попитали, какво поне трябва да спазват, ако друго не могат? Да обичаш Бога и да обичаш ближния - отвърнал им той.
Обрязания атеист може само да се опитва да е добър с хората, но само правоверния може да е добър с тях.
цитирай
4. strianakiev - Знаете ли уважаема dvd....
21.12.2008 16:25
Какво означава един човек да е атеист? Много е популярно мнението, че това е човек, който не вярва в Бог. Думата тео - означава бог, а представката "а" поставена пред "тео" създава думата "атеист". Тази дума означава в буквален превод - "срещу Бога". А това вече означава, че ние определяме един човек, като знаещ, че има Бог, дори седи срещу него, но не желаещ това да е така. В древността хората са имали постоянно свръзка със своите богове (дори са живеели заедно с тях), но това не им е пречело да ги отричат и да воюват с тях.
цитирай
5. bojil - Тия дето се обрязват не кога и да е, а ...
20.01.2013 23:57
Тия дето се обрязват не кога и да е,а през 21 век не са правоверни,а кривоверни и ще врат в Ада! Понеже те съсипват светлото бъдеще на човечеството,довеждат го до пълна деградация и упадък,нарушават ежедневно всички Божи заповеди и поробват жените,които са по-добрата част от човечеството! Красив и щастлив е света без тях,гаден и скръбен е със тях! "Невероятно" но факт!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bashibozuk
Категория: Политика
Прочетен: 396995
Постинги: 46
Коментари: 296
Гласове: 328
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930